Skip to main content

Brushes

Każdy kto maluje figurki wie, jak ważne są pędzle. Długo szukałem dobrych, takich którymi dałoby się pomalować więcej niż jedna figurkę.

Kiedyś malowałem tylko pędzlami firmy Kozłowski. Ale nie wszystkie z ich oferty są dobre. Najgorsze są w zielonej rączce - w zasadzie jednorazowe. Na fotografii obok, w profilowanej rączce są godne polecenia. Nadają się zarówno do akryli, jak i do farb olejnych.





Jakiś czas temu kupiłem z firmy Winsor & Newton bardzo dobre pędzelki. Pomalowałem nimi 2 figurki i nadal utrzymują idealny czubek. Jak podaje producent są to pędzelki uniwersalne, czyli do akryli i do olei.






Wczoraj kupiłem pędzelki W&N, ale tym razem z innej serii. Rozmiary 3-0 i 4-0. Są bardzo cienkie i maję krótkie włosie. Doskonale nadają się do drobnych detali. Jeszcze nimi nie malowałem, mam nadzieje, że zdadzą egzamin :)

Comments

Popular posts from this blog

DKW NZ 350 - finished!

Oppelnerkessel, März 1945 - 20. Waffen-Grenadier-Division der SS (Estnische Nr. 1)

Egyptian Zil-157 - Trumpeter, 1:35